

Gyártói garancia, gördülékeny, gyors ügyintézés.
Futár szolgálat, Magyar Posta Zrt, és egyéb szállítók is megtalálhatóak áruházunkban.
Megrendelését személyesen is átveheti üzletünkben.
Pénztárgép átszemélyesítéséről akkor beszélünk, ha egy üzemben lévő pénztárgépet szeretnénk átíratni egy másik üzemeltető nevére (pl.: pénztárgép eladása, adószám törzsszámának megváltozása esetén, cserepénztárgép kiadásakor). Adott adószámról ugyanarra az adószámra az átszemélyesítés nem lehetséges! Fontos tudni, hogy ezt a funkciót nem minden pénztárgép támogatja. Azon pénztárgépeken valósítható meg a folyamat, amelyek megfelelnek a 9/2016. (III. 25.) NGM rendeletnek (olyan szoftver fut rajtuk, ami már támogatja az átszemélyesítés funkciót).
Első lépésként a leendő üzemeltetőnek meg kell igényelnie (pl. a könyvelő által) a PTGREG nyomtatványon a 16 számjegyű, úgynevezett átszemélyesítési kódot. Ezt a kódot a szerviznek el kell juttatni, ugyanis a pénztárgép más üzemeltetőhöz rendelése ezzel valósul meg. Az átszemélyesítési kód a kiadástól számított egy éven belül használható fel! Figyelem! Tapasztalataink alapján ügyfeleink gyakran összekeverik az üzembehelyezési kóddal, ami átszemélyesítés során nem használható fel!
Az adatlap és kitöltési útmutatója a Nemzeti Adó- és Vámhivatal honlapjáról, a Nyomtatványkitöltő programok menüpont alól a nyomtatvány nevének kiválasztásával, vagy közvetlenül az alábbi linkre kattintva érhető el a PTGREG nyomtatvány.
ÁNYK nyomtatvány kitöltő programban lehet megnyitni a letöltött PTGREG nyomtatványt. Ányk nyomtatványkitöltő letöltése, telepítése az alábbi linkről lehetséges. Ányk nyomtatványkitöltő program használati útmutatójának letöltése. Az Ányk használatához szükséges Java keretrendszer letöltése.
A hatékony munkavégzés szempontjából javasoljuk irodák számára az Ányk hálózatos használatát.
Az Ányk hálózatos üzemeltetéséről további információ itt.
Átszemélyesítés előtt a korábbi üzemeltető pénztárgépben tárolt forgalmi adatai, valamint a lezárt pénztárgépnapló átadásra kerülnek, melyeket 8 évig köteles megőrizni! Az új üzemeltetővel történő mobil adatkommunikációs szerződéskötéssel egyidejűleg az előző üzemeltető szerződése felmondásra kerül (ha eddig nem történt meg). Az új üzemeltető az átszemélyesített pénztárgéphez újonnan kiállított pénztárgépnaplót kap.
Figyelem! Az átszemélyesítés nem befolyásolja a rendeletben meghatározott 12 hónap kötelező éves felülvizsgálati határidőt! Ennek tudatában meg kell érdeklődni és feljegyezni az előző üzemeltetőtől, hogy mikor történt a legutóbbi éves felülvizsgálat (ha még nem történt felülvizsgálat, akkor az első üzembehelyezési időpont a mérvadó).